DE NOU

Va començar tot fa 3 anys, el 16 de novembre de 2013. Volia tenir un lloc a internet on compartir coses. Veia que el què feia més gent era una bona idea. M’hi vaig llençar. “Blog personal, de lifestyle, amb moda, bellesa…” res que no estigui vist oi? Meeec! Error Marta. Per molt que volgués donar el meu ”toc” al blog, no tenia la sensació d’estar fent alguna cosa que em sortís de mi íntegrament.
Sempre m’ha agradat fer coses diferents de la multitud. Si faig, compro, vaig o dic alguna cosa, sempre és perquè realment m’agrada i sento algun tipus d’emoció. Sinó, doncs res, ho aparco (a vegades haig de claudicar. Vegades comptades).
Se m’ha fet un xic complicat en 3 anys trobar coses que encaixessin amb el què havia triat fer, perquè de fet no estava sent jo mateixa. No em sentia del tot lliure ni còmode.
Em vaig dir fa uns dies: “No pot ser Marta. No és el teu taranná. Tu no ets així. Trobaràs la manera”.
Ahir no podia adormir-me. I se’m va encendre la bombeta. “Comença de nou Marta. Esborra el què no t’ha fet sentir del tot a gust i torna a engegar”. No he pogut esperar en despertar-me. Bé, el primer cafè si que m’ha fet esperar, eheheh! Ordinador en mà i som-hi! Comencem de nou. “Comença Marta a ser tu. A ser qui vulguis ser. A dir el què vulguis dir. A expressar els sentiments que tinguis de la manera que vulguis i de la manera que estiguis més a gust. Fes del teu espai aquí a internet, un lloc 100% teu Marta. Clara, sincera, transparent, sense perjudicis ni manies del què diran. Tu mateixa. Que res et faci ser qui no vols ser, actuar com no vols actuar, ni dir el què no vols dir. Comença, ara sí, el TEU blog!.
I així comença el meu dimarts. Començo de nou. No sé què passarà, ni quin contingut hi posaré. De moment sé que faré el què em surti i em vingui de gust.
He deixat unes entrades del principi, concretament del concurs que vaig guanyar amb Vivesoy i Lovely Pepa. És l’únic que he volgut mantenir perquè aquests posts si que els vaig pujar feliç, perquè vaig ser molt feliç aquell dia.

Bon dimarts!

kiss

Responder

